Orhangazi Belediyesi, 150 soydaşı Bulgaristan’a geziye gönderdi.
Orhangazi Belediyesi ve Balgöç Orhangazi şubesinin organizasyonu ile 5 otobüsle 150 kişi Bulgaristan’a gönderildi. Kafile otobüslerle gece yarısı yola çıktı. Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Bulgaristan’ın Ruen şehrine gidecek olan 150 kişilik grubu uğurladı. Dernek başkanı Hüseyin Ali Yetim ve dernek yöneticilerinin aileleri ile birlikte katıldığı Bulgaristan gezisi pazartesi gününe kadar devam edecek.
Yetim, “Bulgaristan’da bir çok vatandaşımızın akrabaları yaşıyor. Bazıları uzun zamandır Bulgaristan’a gidemedi. Böyle bir organizasyonla vatandaşlarımız hem akrabaları ile hasret gidermiş olacak, hem de bir kültür gezisi yapılmış olacak” dedi.
mirilti
Yazar
Bunu paylaş:
- Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook
- X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X
- LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn
- Threads'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Threads
- WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp
- Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest
- Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram

Bulgaristan Müslümanlarında Yeni Dönem: Makam Değil, Emanet
2026’ninYazına Girdik…Yolumuz Sonbahar
İnsanlığın Aradığı Şey Bir Kelime Değil, Bir Vicdandır
GÖRÜNMEYEN CEPHELERİN ÇAĞI
Yeni Dünyanın Sessiz Savaşı
Devletin Hafızası, Milletin Vicdanı: Karanlık Dosyalar Aydınlanmadan Türkiye Rahat Etmez
Baba Evin Direğidir, Milletin Hafızasıdır
BULTÜRK’TEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
Bugün Bir Konferanstan Daha Fazlasını Dinledik: Geçmişi Hatırladık, Geleceği Düşündük