Sofya Acil Tıp Merkezde 7 çalışanın COVID-19 ile enfekte olduğu bildirildi.
Çalışanlar karantinaya alındı. Hafif rahatsızlıkları var. Doğrulayıcı test sonuçları bekleniyor.
Enfeksiyon acil servis ekiplerinin görevi sırasında olduğu söylendi. Bu dönemde yaklaşık 600 adres ziyaret edildi ve şimdi hepsi kontrol ediliyor.
BNRYazar
Bunu paylaş:
- Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook
- X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X
- LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn
- Threads'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Threads
- WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp
- Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest
- Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram

Bir Milleti Yıkan Cehalet Değil, Aydın İhanetidir
Türk Adı: Hareketin, Göçün ve Medeniyet Yürüyüşünün Hikâyesi
Gökyüzünde Yazılan Yeni Güç: Türkiye’nin Dron Çağı
Paris’in Göbeğinde Türk Savunma Sanayiinin Yükselişi: Avrupa’nın Güvenliği Artık Türkiye’siz Düşünülemez
Bulgaristan Müslümanlarında Yeni Dönem: Makam Değil, Emanet
SINIRDAKİ SEDA: SELİMİYE’NİN GÖLGESİNDE BİR DUA
BÜYÜK HESAPLAŞMA: SAVAŞLARIN ÖTESİNDE VİCDANLARIN İMTİHANI
YEŞİL SANCAK: RUMELİ HAFIZASINDAN GELECEĞE UZANAN BİR MİRAS
Sizi Değil,Onları İzliyorlar:Yeni Dünyanın Sessiz Savaşı